Γνωρίστε τους αφοσιωμένους κλινικούς γιατρούς, επόπτες και εκπαιδευτικούς που προωθούν την καινοτομία και τη φροντίδα στα εργαστήριά μας

Η Ομάδα μας

Δρ. Παυλίνα Ψυχούλη

Assistant Professor, Occupational Therapy & Neurorehabilitation | Coordinator, BSc Occupational Therapy & MSc Neurorehabilitation  | Department of Health Sciences

Η Δρ. Παυλίνα Ψυχούλη είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εργοθεραπείας και Νευροαποκατάστασης και Συντονίστρια των προγραμμάτων B.Sc. στην Εργοθεραπεία και M.Sc. στη Νευροαποκατάσταση στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου (EUC).

Απέκτησε το διδακτορικό της από το Πανεπιστήμιο του Σαουθάμπτον, Ηνωμένο Βασίλειο, με έρευνα που επικεντρώθηκε σε τροποποιημένες εκδοχές της Θεραπείας Εξαναγκασμένης Κίνησης (Constraint-Induced Movement Therapy – CIMT) για παιδιά με εγκεφαλική παράλυση.

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τη νευροπλαστικότητα, την αποκατάσταση μετά από εγκεφαλική βλάβη και τη λειτουργική αποκατάσταση της κίνησης. Διαθέτοντας εκτενή κλινική εμπειρία, έχει εργαστεί κυρίως με παιδιατρικούς πληθυσμούς καθώς και με ενήλικες με νευρολογικές διαταραχές.

Η Δρ. Ψυχούλη είναι επίσης πιστοποιημένη θεραπεύτρια CI Therapy, έχοντας ολοκληρώσει την εκπαίδευσή της στο Πανεπιστήμιο της Αλαμπάμα στο Μπέρμιγχαμ (University of Alabama at Birmingham, USA).

Νεφέλη Παπασαλούρου

Supervisor

Η κα Νεφέλη Παπασαλούρου είναι εργοθεραπεύτρια και κλινική επόπτρια νευροαποκατάστασης και τηλεαποκατάστασης στο Πρόγραμμα Εργοθεραπείας του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΕΠΚ). Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθηνών, Ελλάδα και πήρε το μεταπτυχιακό στην Γνωστική Νευροαποκατάσταση στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Είναι υποψήφια διδάκτωρ στον τομέα των Επιστημών Αποκατάστασης στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα είναι στους τομείς της νευροαποκατάστασης, της τηλεαποκατάστασης και της αποκατάστασης μετά από νευρολογικές βλάβες.

Η κα Παπασαλούρου εργάζεται ως εργοθεραπεύτρια για πάνω από δέκα χρόνια και ενδιαφέρεται κυρίως για τομείς που σχετίζονται με νευρολογικές διαταραχές όπως η εγκεφαλική παράλυση, το εγκεφαλικό, η τραυματική εγκεφαλική βλάβη και άλλες σπάνιες νευρολογικές παθήσεις. Η κ. Παπασαλούρου είναι συν-συντονίστρια του Εργαστηρίου Εργοθεραπείας κλινικής πρακτικής που ονομάζεται «Plasticity» που λειτουργεί εντός των εγκαταστάσεων του πανεπιστημίου. Το εργαστήριο προσφέρει υπηρεσίες εργοθεραπείας σε δια ζώσης και εξ αποστάσεως (Τηλευγεία) ως μέρος του Προγράμματος Εργοθεραπείας του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου.

Χαράλαμπος Αναστασίου

Clinical Educator

Ο κος Χαράλαμπος Αναστασίου εργάζεται ως Κλινικός Εκπαιδευτής στο Πρόγραμμα Εργοθεραπείας του Εργαστηρίου Plasticity στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΕΠΚ).

Ολοκλήρωσε τις βασικές του σπουδές στο Τμήμα Εργοθεραπείας του ΕΠΚ το 2020. Στη συνέχεια, συνέχισε την εκπαίδευσή του στη Constraint-Induced Movement Therapy υπό την καθοδήγηση της Δρ. Παυλίνας Ψυχούλη, καθώς και στην προσέγγιση Cognitive Orientation to Daily Occupational Performance (CO-OP) υπό την επίβλεψη της κας Jolien van den Houten. Διαθέτει επίσης εμπειρία σε θεραπείες που βασίζονται σε βιντεοπαιχνίδια και τεχνολογία, με χρήση συσκευών όπως το hand/arm tutor, το ReJoyce, το Leap Motion και τεχνολογίες Εικονικής Πραγματικότητας (VR).

Από το 2020 συνεργάζεται με το ΕΠΚ ως Βοηθός Ερευνητικών Έργων, ενώ από το 2023 εργάζεται ως Κλινικός Εκπαιδευτής στο Εργαστήριο Plasticity.

Κωνσταντίνα Χριστοδούλου

Εργοθεραπεύτρια, BSc, Κλινική Εκπαιδεύτρια, πρόγραμμα πρακτικής άσκησης Bridging Occupational Gaps with Refugees and Asylum Seekers, Τμήμα Επιστημών Υγείας

Η Κωνσταντίνα Χριστοδούλου, BSc, OT, είναι Εργοθεραπεύτρια και εργάζεται ως κλινική εκπαιδεύτρια στο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης «Bridging Occupational Gaps with Refugees and Asylum Seekers». Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε κέντρο υποδοχής και φιλοξενίας αιτούντων διεθνούς προστασίας, όπου εφαρμόζει ατομικές και ομαδικές παρεμβάσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της συμμετοχής σε καθημερινά έργα, την προώθηση της κοινωνικής συμμετοχής και τη βελτίωση της ψυχικής υγείας και ευημερίας. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στην αναγνώριση των αναγκών των προσφύγων και των αιτούντων άσυλο από τη σκοπιά της εργοθεραπείας.

Μαρία Χριστοδούλου

Clinical Educator

Η Μαρία Χριστοδούλου,BSc, OT, είναι Εργοθεραπεύτρια και εργάζεται ως κλινική εκπαιδεύτρια στο παιδιατρικό πρόγραμμα πρακτικής άσκησης του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου (EUC). Ολοκλήρωσε το πτυχίο της στο Τμήμα Εργοθεραπείας του EUC το 2020. Στην συνέχεια παρακολούθησε πλήθος σεμιναρίων και εργάστηκε σε παιδιατρικό ιδιωτικό κέντρο.

Από το 2022 ξεκίνησε να εργάζεται ως κλινική εκπαιδεύτρια στο Πρόγραμμα Εργοθεραπείας του EUC όπου εφάρμοζε ατομικές και ομαδικές παρεμβάσεις σε παιδιά με νευροαναπτυξιακές διαταραχές, σύνδρομα, μαθησιακές δυσκολίες κλπ, που στοχεύουν στην  ανάπτυξη των δεξιοτήτων των παιδιών ώστε να συμμετέχουν αποτελεσματικά σε όλα τα περιβάλλοντα που εμπλέκονται στην καθημερινή τους ζωή, μέσα από προσεγγίσεις βασισμένες σε τεκμηριωμένα θεραπευτικά προγράμματα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κάθε παιδιού.

Άντρια Κυριάκου

Clinical Educator

Η κα Άντρια Κυριάκου ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Εργοθεραπείας του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου το 2021. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών της, εργάστηκε σε κέντρα αποκατάστασης στη Λευκωσία και στη Λεμεσό. Παράλληλα, προχώρησε στη δημοσίευση άρθρου με τίτλο «Η επίδραση της προσέγγισης Cognitive Orientation to daily Occupational Performance στην εκτέλεση έργου ενηλίκων με αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο: Συστηματική Ανασκόπηση» στο Αμερικανικό Περιοδικό Εργοθεραπείας. Τον Φεβρουάριο του 2024, ανέλαβε τη θέση του κλινικού εκπαιδευτή στο Εργαστήριο Εργοθεραπείας «Plasticity».

Τον Οκτώβριο του 2024 ξεκίνησε τη διαδικασία ολοκλήρωσης του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών της, με θέμα «Νευροαποκατάσταση» στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Ιουλία Λούτα

Εργοθεραπεύτρια, MSc, Συντονίστρια, πρόγραμμα πρακτικής άσκησης Bridging Occupational Gaps with Refugees and Asylum Seekers, Τμήμα Επιστημών Υγείας

Η Ιουλία Λούτα, MSc, εργοθεραπεύτρια, είναι συντονίστρια του προγράμματος πρακτικής άσκησης «Bridging Occupational Gaps with Refugees and Asylum Seekers» του Προγράμματος Εργοθεραπείας στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Το πρόγραμμα στοχεύει στην υποστήριξη της κοινωνικής, πολιτισμικής και οικονομικής ένταξης προσφύγων και αιτητών ασύλου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τη συμβολή της εργοθεραπείας στον κοινωνικό μετασχηματισμό και τη συμπερίληψη της ποικιλομορφίας. Διαθέτει εκτενή κλινική εμπειρία με παιδιά και εφήβους με αναπτυξιακές αναπηρίες και εξειδικεύεται στην ψυχοκοινωνική ένταξη μαθητών και μαθητριών στο σχολικό περιβάλλον και την κοινότητα.

Σοφία Μαργαριτίδου

Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό | Κλινική επόπτρια του PlastiKids

Η Σοφία Μαργαριτίδου είναι εργοθεραπεύτρια και  Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό στο Πτυχιακό Πρόγραμμα Εργοθεραπείας του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου και επιβλέπει το Εργαστήριο Εργοθεραπείας του πανεπιστημίου, όπου οι φοιτητές ασκούνται πρακτικά με παιδιά με αναπτυξιακές δυσκολίες.

Έχει πτυχίο Εργοθεραπείας από το Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Αθήνας και μεταπτυχιακό τίτλο στην Εργοθεραπεία από το Πανεπιστήμιο Jönköping στη Σουηδία. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στην πρώιμη παρέμβαση, στην εργοθεραπεία για νευροδιαφορετικά παιδιά, με εξειδίκευση στον αυτισμό και την καθοδήγηση γονέων.

Η διδακτική της ενασχόληση επικεντρώνεται στην εργοθεραπεία σε παιδιά, την πελατοκεντρική πρακτική και τη δημιουργία εκπαιδευτικών περιβαλλόντων που προάγουν τη συμπερίληψη και την ακαδημαϊκή ανάπτυξη κάθε φοιτητή.

Η Σοφία παραμένει ενεργή στον τομέα της έρευνας, με συμμετοχή στη διεθνή διαδικασία στάθμισης του εργαλείου EASI (Evaluation in Ayres Sensory Integration). Έχει υλοποιήσει φαινομενολογική έρευνα σχετικά με τη χρήση της δημιουργικότητας ως εργαλείο παρέμβασης σε παιδιά με αυτισμό, εξετάζοντας την οπτική ευρωπαίων εργοθεραπευτών. Έρευνες της έχουν παρουσιαστεί στο 1ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Εργοθεραπείας στην Κρακοβία, εστιάζοντας σε πρακτικές που υποστηρίζουν τη νευροδιαφορετικότητα και στη θεατροπαιδαγωγική ως μέσο εκπαίδευσης φοιτητών εργοθεραπείας. Παραμένει ενεργό μέλος ερευνητικών ομάδων στην Ευρώπη.

Πόπη Μουστάκα

Ειδική Επιστήμονας | Συντονίστρια Πρακτικής Άσκησης

Η Πόπη Μουστάκα, MSc, απέκτησε το πτυχίο και τον μεταπτυχιακό της τίτλο στην Εργοθεραπεία από το Auerbach School of Occupational Therapy του Spalding University, στο Louisville, Kentucky, των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής. Από το 2017, είναι η Συντονίστρια της Πρακτικής Άσκησης του Προγράμματος Εργοθεραπείας της Σχολής Θετικών Επιστημών, στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Επιπλέον εργαζεται ως Ειδική Επιστήμονας – Καθηγήτρια σε βάση μερικής απασχόλησης, στο ίδιο Πρόγραμμα. Από το 2003 ασκεί το επάγγελμα της Εργοθεραπείας, κυρίως στους τομείς των νευροαναπτυξιακών δυσκολιών και της ψυχικής υγείας, με παιδιά και εφήβους. Έχει λάβει πιστοποιήσεις στις προσεγγίσεις της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης και της Νευροεξελικτικής Αγωγής Bobath, ενώ έχει ολοκληρώσει μεγάλο αριθμό εκπαιδεύσεων και σεμιναρίων που αφορούν σε όλες τις πτυχές της Παιδιατρικής Εργοθεραπείας. Είναι ενεργό μέλος στον Παγκύπριο Σύλλογο Εργοθεραπευτών και έχει διατελέσει μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου από διαφορετικές θέσεις, συμπεριλαμβανομένης και της θέσης της Προέδρου. Επιπλέον υπήρξε η Εκπρόσωπος του Παγκύπριου Συλλόγου Εργοθεραπευτών στο Συμβούλιο Εργοθεραπευτών των Ευρωπαϊκών Χωρών (COTEC), από το 2007 μέχρι και το 2018.

Σταύρος Ωρολογάς

Ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό στην εργοθεραπεία | Συντονιστής & κλινικός εκπαιδευτής, της κλινικής αναδιαμόρφωσης τρόπου ζωής για την υγεία και την ευεξία | Τμήμα Επιστημών Υγείας

Ο Σταύρος Ωρολογάς είναι εργοθεραπευτής με πτυχίο από το Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Αθηνών και μεταπτυχιακό (MSc) στην Εργοθεραπεία από το Πανεπιστήμιο Jönköping στη Σουηδία. Διαθέτει ισχυρό υπόβαθρο στην υγεία της οικογένειας, του παιδιού και του εφήβου, με εκτενή εμπειρία στην παροχή φροντίδας με επίκεντρο τον πελάτη σε εξωνοσοκομειακές δομές. Κατέχει πιστοποιήσεις σε προσεγγίσεις με επίκεντρο τον πελάτη και σε γνωσιακή-συμπεριφορικές προσεγγίσεις, ενώ έχει εκπαιδευτεί σε μεθόδους κοινοτικής εμπλοκής που προάγουν την καινοτομία μέσα από συνεργασία με πολίτες, φορείς και παρόχους υπηρεσιών.

Ο Σταύρος εργάζεται ως Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό και Κλινικός Εκπαιδευτής στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Είναι πιστοποιημένος από τον οργανισμό Advance HE (Higher Education) στο πρόγραμμα “New in Teaching” και διδάσκει μαθήματα όπως η Εισαγωγή στην Εργοθεραπεία, η Διεπιστημονική Εκπαίδευση και η Πρακτική με Επίκεντρο τον Πελάτη. Έχει αναπτύξει μια θέση πρακτικής σε αναδυόμενο ρόλο με έμφαση στο υγιές βάρος και την τροποποίηση του τρόπου ζωής, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και την πρόληψη χρόνιων παθήσεων, παρέχοντας ταυτόχρονα κλινική εκπαίδευση και εποπτεία σε προπτυχιακούς φοιτητές.

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τα υποστηρικτικά προς την υγεία μοτίβα εκτέλεσης έργου, τους κοινωνικούς προσδιοριστές υγείας, την εκπαίδευση στην εργοθεραπεία, τη δημιουργία σύνθετων παρεμβάσεων, και το co-production στην υγεία και την κοινωνική φροντίδα.

Αγγελική Τογκαλίδου

Clinical Educator

Η Τογκαλίδου Αγγελική, BScOT, είναι παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια και εργάζεται στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου ως κλινική εκπαιδεύτρια στο παιδιατρικό πρόγραμμα πρακτικής άσκησης. Απόφοιτη από το ΤΜΗΜΑ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ της ΣΧΟΛΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ του ΤΕΙ ΑΘΗΝΩΝ, το 2015.

Είναι μέλος του Παγκύπριου Συλλόγου Εργοθεραπευτών και κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος εργοθεραπευτή της Κυπριακής Δημοκρατίας. Είναι εκπαιδευμένη και πιστοποιημένη στην «Θεωρία, Αξιολόγηση και Παρέμβαση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης» με εισηγητή τον Δημήτριο Μυλωνάδη MScOT όπως επίσης και της μεθόδου Pivotal Response Training (PRT) με εισηγήτρια την Lynn KoegelPh.D., CCCSLP. Παράλληλα έχει παρακολουθήσει ημερίδες και σεμινάρια όπως Πρακτική εκπαίδευση στη Δομημένη Διδασκαλία TEACCH, προχωρημένη κατάρτιση PECSFunctional ABA όπως εφαρμόζετε στο Εκπαιδευτικό Μοντέλο Pyramid.

Με 10 χρόνια εμπειρίας σε παιδιατρικές κλινικές και σχολικές δομές, πραγματοποιώντας ατομικές και ομαδικές συνεδρίες σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, διάσπαση προσοχής και υπερκινητικότητας καθώς και μαθησιακές δυσκολίες. 

Συνεργάζεστε μαζί μας

Αναζητούμε ενεργά άτομα με Bachelor of Science στην Εργοθεραπεία ή/και σχετικό μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών (MSc) για να ενταχθούν στην ομάδα μας με εκπαιδευτική ή ερευνητική ιδιότητα.

Κοινότητα, εκπαίδευση και εργοθεραπεία

Προσφέρουμε εξειδικευμένη εργοθεραπεία για κινητικές διαταραχές, χρησιμοποιώντας τεκμηριωμένες τεχνικές και προηγμένη τεχνολογία, όπως η εικονική πραγματικότητα και η ρομποτική, για την ενίσχυση της αποκατάστασης και της ανάρρωσης.